25 Ekim 2014 Cumartesi

Vizeler, Problemler...

Yazmayı ne kadar süreliğine bırakacağım bilmiyorum fakat şu aralar biraz bunalımlı bir dönem geçiriyorum ve üstüne üstlük bir de vizeler yaklaşıyor. Ben zaten genel itibari ile biraz bunalımlı bir insan olsam da son zamanlarda kendimi çok iyi hissediyordum fakat her mutluluk bitmek için vardır ve her üzüntü de öyle. Hayatında problem olmayan insan yoktur herhalde. Ben de sadece onlardan biriyim.

Burada tabii ki sizlere neler yaşadığımdan bahsetmeyeceğim, bu blogun konseptine baya ters düşer. Burası benim blogum değil, burası Tanrı, Tanrıçalar ve onların çocukları olan tüm Paganların blogu. Sizden şimdiden özür diliyorum ve kendi içimdeki problemleri halleder halletmez geri döneceğimi, insanlık tarihi ve Paganizm hakkında yazılar yazmaya devam edeceğimi merak etmemeniz açısından sizlere belirtmek istiyorum. Her insanın bazen kendisini dinleyebilmesi için yalnızlığa ve boşluğa ihtiyacı vardır. Anlayışınız için şimdiden teşekkür ederim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder